چه راحت رفتی....


مرگ

زندگی

 


خـانه ...از وحشت خــــالی بـودن می میــــــرد

من گـــــم شــــدم بیــن حس بـــودن و نبـــــــــودن

بیـن حیات و مــــــرگ

بین گنــــــــــاه و معصــــــــومیت

مـن گم شدم در ظلمت شب بــــدون حضور تـــو

گفتی : به تنـــــــهایی من دست نـــــــزن ، من تنهاتـــــــر از آنم که تنها بـــمانم!

اما می دانی من در بن بست کوچه تنهایی ام .

من آخر تنــــهاییم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

فهيمه
ساعت0:21---19 آذر 1391
خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم
از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,
اما به ديـــگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",
امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,| ساعت 5:2 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ